Menu

Julestævne 2019

 

Julestævne i Brabrand-hallen

TAK TIL ALLE VORES SPONSORER

Se stævneprogrammet ved at klikke på de enkelte rækker nedenfor

Lørdag den 21. og søndag den 22. december 2018

Brabrand IF afholder igen i år et julestævne i Brabrand hallen. Formålet med stævnet er, at give de deltagende børn en hyggelig fodboldoplevelse i weekenden op til jul. Det vigtigste er, at stemningen er i top. Det er mindre vigtigt om man vinder eller taber kampe, bare man har det godt sammen og udviser fairplay overfor sine modstandere og dommere. Tilskuerne (forældre) opfordres til kun at komme med positive tilråb så vi sikrer en positiv stemning

Julehygge
Brabrand IF sørger for, at rammerne i orden. Julemanden vil have sin gang i Brabrand hallen, der vil være en masse af spurtpræmier og der er medaljer til alle de yngste deltagere (til og med U9, 2011). Caféen er åben, så der er rig mulighed for at købe frugt, dagens ret eller de mere usunde ting.

Niveauet
Vi afholder julestævnet som et B-stævne for at sikre, at alle kan være med. Det er ikke forbudt, at have en enkel eller to A-spillere med på et hold, bare man sørger for, at de spiller sammen med nogle, der trækker holdets niveau i den anden retning.
Når børnene løber ind på banen, så spiller de selvfølgelig for at vinde. Da vi vil have nogle jævnbyrdige kampe, er det afgørende, at trænere sørger for, at niveauet på de forskellige hold er nogenlunde ens. Det er ikke sjovt for nogen, hvis der er stor forskel mellem holdene. Vi opfordrer derfor alle til at overholde dette. Er du i tvivl, så spørg lige BIFs kontaktperson (se nedenfor).

Tilmelding

Der er tilmelding efter først til mølle-princippet, så skynd dig! Sidste tilmelding for stævnet er dog fredag den 7. december. Tilmeldingen foregår telefonisk eller per mail til BIFs kontaktperson for pågældende række. Tilmeldingen er bindende så snart du har fået den bekræftet af kontaktpersonen. I skemaet nedenfor ses de relevante kontaktpersoner. På nuværende tidspunkt kan der ikke siges noget præcist om tidspunktet for de enkelte rækker, men selve spilledagen for de enkelte årgange ligger dog fast. Så snart programmet er fastlagt (2. uge i december), vil I få det tilsendt af årgangens kontaktperson.

Endeligt program (Klik på den enkelte række for at se programmet)

Række

Tilmeld hos BIFs kontaktperson

e-mail

Telefon

Lørdag den 21. dec.

 

 

 

U6 Drenge
+U6 Piger

(2014)

Harrie Horsmans

Camilla Horster

horsmans@stofanet.dk

camilla.horster@gmail.com

42 68 88 60

22 20 38 63

U7 Drenge +U7 Piger

(2013)

Dennis Velgaard

d.velgaard@gmail.com

42 37 97 77

U7 Drenge (2013)

Dennis Velgaard

d.velgaard@gmail.com

42 37 97 77

U16 Drenge (2004)

Jesper Dybdahl

jdaberlin@gmail.com

61 70 03 42

U10 Piger (2010)

Marie Bregenov-Jensen

Kaeremarie@yahoo.dk

26 29 30 17

U12 Piger (2008)

Mads Clausen

mads.clausen@billetkontoret.dk

22 64 13 55

U14 Piger (2006)

Tue Hartmann

tue_hartmann@hotmail.com

60 15 78 60

 

 

 

 

Søndag den 22. dec.

 

 

 

U8 Drenge Puljer 20+21(2012)

Rune Horster

runehorster@gmail.com

26 11 27 38

U8 Drenge Pulje 22(2012)

Rune Horster

runehorster@gmail.com

26 11 27 38

U9 Drenge (2011)

Dorthe Koch

dorthe.koch@email.dk

20 99 38 44

U10 Drenge (2010)

Morten Henriksen

henriksenmt@gmail.com

22 99 96 11

U11 Drenge (2009)

Katrine Abildstrup Nielsen

katrine.abildtrup.nielsen@gmail.com

29 66 42 95

U11 Piger (2009)

Mette Rask

mette.rask@stofanet.dk

25 14 00 15

 

Betaling
Det koster 350 kr. per deltagende hold, dog 300 kr. for de yngste, som spiller 3 mod 3. Betaling sker kontant på selve kampdagen, hvor du får en kvittering. Er der flere deltagende hold fra den samme klub, kan betalingen også ske ved at indbetale stævnegebyret for samtlige hold til BIFs bankkonto i Danske Bank reg. nr. 1551 konto nr. 1291505, under angivelse af klubbens navn samt antallet af deltagende hold. Der gives ingen mængde rabat ved tilmelding af flere hold.
Ved overførsel til bankkontoen, skal indbetalingen ske senest fredag den 7. december.

Afvikling af stævnet
U6 og U7 spiller 3-mands på tværs af hallen. Resultater noteres ikke, og alle hold spiller 5 kampe.

I de øvrige rækker deltager 8 hold fordelt over 2 puljer. Dette sikrer, at alle spiller mindst 3 puljekampe à 8 min. Nummer 1 og 2 fra hver pulje går videre til semifinalerne, og begge vinderne, spiller en finalekamp. I nogle rækker vil der dog kun være én pulje med 5 hold, hvor alle spiller mod hinanden. Dette giver 4 kampe til hvert hold.

Der spilles efter DBU´s regler for indefodbold. Alle tvivlsspørgsmål afgøres suverænt af stævneledelsen. Kampene dømmes af lokale dommere.

 

Placering i puljerne
Hvis to eller flere hold står lige i points, afgøres placeringen således:
1. Point i indbyrdes kamp(e)
2. Målscore i indbyrdes kamp(e)
3. Flest scorede mål i indbyrdes kamp(e)
4. Målforskel i samtlige kampe
5. Flest scorede mål i samtlige kampe
6. Straffespark (4 spillere tager et straffe)
7. Er det stadigvæk uafgjort, tages der et straffe på skift, indtil der er fundet en vinder.

Uafgjort (semi-)finale
Ender (semi-)finale uafgjort, afgøres kampen således:
1. De 4 markspillere, der er på banen ved kampens slutfløjt, tager hver et straffespark
2. Er det stadigvæk uafgjort, tages der et straffe på skift, indtil der er fundet en vinder. Her må reserverne være med.

Præmier
Der er den samme præmie til alle spillere i finalekampen. I en 5 holds pulje er der en medalje samt en personlig præmie til vinderen og medaljerne til nummer 2 og 3.

Medaljer

Vinderen af finalen får en guldmedalje og taberen får en sølvmedalje.
Til og med U11 får taberne af semifinalerne en bronzemedalje, der bliver overrakt under sejrsceremonien efter finalekampen.
Til og med U9 får alle deltagere en bronzemedalje. Trænere fra de hold, der ikke går videre fra gruppespillet, får medaljerne til alle spillere, som han/hun så overrækker til dem.

 

Vi ser frem til et dejligt stævne, med mange gode oplevelser til vores børn.

Stævneledelse Brabrand IF